شما ثانیه دیگر به وبسایت جدید ما منتقل می شوید
افزايش آمار بازديد رايگان

افزايش آمار بازديد رايگان
افزايش آمار بازديد وبسايت و وبلاگ ها - افزايش آمار بازديد

ویندوز8

ورود ویندوز ۸ که شاید راه نجاتی برای ماکروسافت هم بود ، تحولی ایجاد کرد و هم کسانی که از تبلت ها موبایل ها استفاده می کردند را به طرف خود کشید و همینطور از کسانی که هنوز از ماوس و کیبرد استفاده می کنند.

به گزارش ماکروسافت هر دقیقه در ماه اول معرفی ویندوز ۸ ، ۸۴۲ ویندوز ۸ فروخته می شد. چه به صورت آپدیتی و چه به صروت کپی مجاز!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از پی سی دی،  قیمت ویندوز ۸ هم

در این امر بسیار کمک یار بوده و کاربران می توانند تنها با ۴۰ دلار ویندوز خود ارتقا دهند. در ماه

اول معرفی بیش از ۴۰ میلیون ویندوز ۸ به فروش رفته است که اماری قابل توجه می باشد.

در این نسخه ویندوز نیز کاربران نیاز به ارتقا دادن سخت افزار خود ندارند و همین امر بسیار قابل

توجه می باشد که در نسخه های قبلی ویندوز این مشکل همیشه دردسر بود. ماکروسافت هم

روز به روز در حال ارتقا دادن ویندوز ۸ می باشد و اشکالات کوچک آن را برطرف می کند و همین

امر نیز باعث جذب کاربران به طرف ویندوز ۸ می شود.

نظر شما در مورد ویندوز ۸ چیست؟

 


1 دی وی دی

در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی فوق العاده زیبا و دلپذیرتر در نظر گرفت ...
قیمت : 4,800

1 دی وی دی

انتظارها به پایان رسید! سر انجام نسخه نهایی وینــدوز 8 آمــد! ویندوز 8 نسخه جدید All in One، تمامی نسخه های ویندوز 8 نهایی (32 بیتی و 64 بیتی) در یک DVD اورجینال ...
قیمت : 6,000
ابتدا محصول دریافت نمایید سپس وجه آن را به مامور پس پرداخت کنید


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت11:55---22 دی 1391
سلام داداش خوبی حق داری جواب سوال هام را ندی زیاد بهت گیر میدم ولی چیکار کنم از تو نپرسم از کی بپرسم اگه عین کدی که تو درست کردی را درست کنم کپی کنم کنار ان بزارم وفارسی بنویسم کمربندWWEیا پاور رنکینگ می افته کنار صحفه وبلاگ من همیشه ممنونتم یک دنیا تشکر

ali
ساعت11:54---22 دی 1391
سلام داداش خوبی حق داری جواب سوال هام را ندی زیاد بهت گیر میدم ولی چیکار کنم از تو نپرسم از کی بپرسم اگه عین کدی کهذ تو درست کردی را درست کنم کپی کنم کنار ان بزارم وفارسی بنویسم کمربندWWEیا پاور رنکینگ می افته کنار صحفه وبلاگ من همیشه ممنونتم یک دنیا تشکر

ali
ساعت23:14---20 دی 1391
راستش من از فیلتر شدن میترسم واسه همین میخوام اون بزارم شاید فیلتر نکنند یک روزی اخه من اول یک وبلاک در میهن بلاگ داشتم فیلتر کردن واسه همین میترسم

ali
ساعت23:14---20 دی 1391
راستش من از فیلتر شدن میترسم واسه همین میخوام اون بزارم شاید فیلتر نکنند یک روزی اخه من اول یک وبلاک در میهن بلاگ داشتم فیلتر کردن واسه همین میترسم

ali
ساعت23:09---20 دی 1391
سلام یک سوال دیگه داشتم این محتوای این وبلاگ منطبق با جمبهوری اسلامی ایران است عکس هم داره را چگونه میگذاریم میشه منو راهنمایی کنی ممنون

game sarzamin1
ساعت20:01---20 دی 1391
وبلاگ قشنگ داری جهت تبادل لینک بامن کارهای زیر را انجام بده.
ابتدا منو باعنوان دانلود بازی وانیمیشن
لینک کن بااین آدرس
http://gamesarzamin1.loxblog.ir

بعد لینکت را تو وبلاگم ثبت کن


ali
ساعت20:01---20 دی 1391
سلام داداش ممنون بخاطر همه چی باز هم فقط خیلی خداحافظی میکنی در اخر ایمیل ات انگار زیاد دوست نداری با ما ارتباط داشته باشی یا زیاد مزاحمت میشم یا دوست نداری که هی خداحافظی میکنی اخه من از خداحافظی راستش متنفرم باز هم تشکر

ali
ساعت19:38---20 دی 1391
سلام داداش ممنون بخاطر همه چی باز هم فقط خیلی خداحافظی میکنی در اخر ایمیل ات انگار زیاد دوست نداری با ما ارتباط داشته باشی یا زیاد مزاحمت میشم یا دوست نداری که هی خداحافظی میکنی اخه من از خداحافظی راستش متنفرم باز هم تشکر

ali
ساعت12:33---20 دی 1391
سلام داداش چرا من هرچی سعی میکنم وارد سایتت بشم نمیشه اطلات کاربری را مجدد بفرست

ali
ساعت12:18---20 دی 1391
سلام داداش چه خبر خوبی ممنون مشکل تبادل لینک حل شد واقعا ازت ممنونم بخاطر همه چی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 دی 1398برچسب:ویندوز8,خرید,فروش, توسط hamed
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :